قوانین و مقررات

سیاست حفظ اطلاعات و محرمانگی اطلاعات کاربران

یونیتی‌پکیج معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات و نیز راهکارهای لازم برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران توضیح داده شده است.

این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای که یونیتی‌پکیج از کاربران سایت جمع آوری می کند و نحوه استفاده از این اطلاعات است.
این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران یونیتی‌پکیج را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

 

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها

شما با ثبت نام در یونیتی‌پکیج اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، شماره موبایل، نشانی الکترونیک و … را در اختیار یونیتی‌پکیج قرار می دهید.
پس از ورود به یونیتی‌پکیج شما یک کاربر ناشناخته نیستید و از طریق ایمیل و یا نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد سایت شوید.
در یونیتی‌پکیج ، اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات یونیتی‌پکیج نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن است.
یونیتی‌پکیج از این اطلاعات در راستای بعضی در مقاصدی از قبیل ارتقاء خدمات یونیتی‌پکیج ، تهیه محتوای مناسب، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.
اطلاعات ذکر شده در سرورهای امن یونیتی‌پکیج نگهداری می شود.
ما اطلاعات شما را اجاره نمی دهیم، نمی فروشیم و به اشتراک نمی گذاریم.

 

محدودیت دسترسی به اطلاعات

یونیتی‌پکیج دسترسی کارمندان خود به اطلاعات شما را محدود نموده و فقط کارمندانی که مستقیماً باید برای ارایه خدمات یونیتی‌پکیج یا انجام وظایف خود در این راستا با شما در تماس باشند به این اطلاعات دسترسی دارند.
یونیتی‌پکیج جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، ممکن است اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را به صورت رمز شده در پایگاه های داده خود ذخیره کند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیر مجاز به آن ها، این اطلاعات قابل استفاده توسط دیگران نباشد.

 

استرداد وجه

تمامی محصولات دارای توضیحات کاملاً شفاف و روشن هستند. تنها در صورتی امکان استرداد وجه وجود دارد که محصول خریداری شده با توضیحات داده شده در محصول مغایرت داشته باشد.

به‌عنوان مثال فرض کنید در توضیحات محصول آمده باشد “پکیج 2D Archery” و زمانی که شما فایل را خریداری و دانلود کردید فایل دیگری دریافت کرده باشید.

در این صورت می‌توانید با ارائه مستندات درخواست استرداد وجه خود را ثبت کنید. کل مبلغی که بابت محصول پرداخت کرده اید بعد از بررسی درخواست و در صورت تأیید به حساب شما برگردانده خواهد شد.

 

مدت زمان تحويل

تمامی محصولات در یونیتی‌پکیج به صورت فایل دیجیتالی ارائه می‌شوند. به این معنی که بلافاصله بعد از خرید با مراجعه به حساب کاربری خود و در بخش دانلودها می‌توانید محصول مورد نظر را دانلود کنید.

 

ساعات پاسخگويي

ما همه روزه (به غیر از روزهای تعطیل) از ساعت 8 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

نحوه پرداخت وجه

کلیه پرداخت‌ها در یونیتی‌پکیج با استفاده از درگاه پرداخت واسط زیبال (و احتمالاً درگاه‌های دیگر در آینده) خواهد بود. زیبال شما را به یکی از بانک‌های طرف قرارداد متصل می‌کند و شما می‌توانید با ثبت اطلاعات کارت خود اقدام به خرید محصول کنید.

 

شيوه حمل

تمامی محصولات در یونیتی‌پکیج به صورت فایل مجازی ارائه می‌شوند. ما هیچگونه شیوه‌ی حمل و نقلی نداریم.

 

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بعد از خرید در صورت مغایرت محصول و یا هرگونه توضیحات پیرامون محصول می‌توانید از طریق اطلاعات تماس که در قسمت پایین سایت درج شده‌اند با ما در تماس باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست های مطرح شده را بررسی خواهند کرد. در صورتی که محصولی مشمول استرداد وجه باشد در اسرع وقت مبلغ سفارش به شماره کارت خریدار برگردانده خواهد شد.